tisdag 7 januari 2014

Back to Business

Då har man lyckats hitta lite egen tid för en gångs skull. Sitter nu som en tönt på ett kafé med min dator och skriver på min blogg. Haha Åh espresso house du är min räddning. Jag började känna mig lite depping med mina enkla rutiner. Jag har lyckats sätta en rutin på att gå till jobbet och hem igen. Ingen variation över huvud taget. Inte bra! Så idag tog jag mitt pick och pack och drog in till stan. Det är skönt med lite variation för en gång skull.

Jag har ju kommit igång med träningen igen nu. Och nu ska det hålla sig! Jag kommer ju kunna planera in saker mer nu när vi ska sätta bättre scheman på jobbet. Men har lyckats gå tre dagar i rad nu. Lätt träning. uppvärming på mellan 15-30 min och sen lite övningar på ungefär samma tid. Så ca. 45 min säger vi. Inte dåligt för en början. Imorgon ska jag kanske ut på en morgon promenad med Klara och hennes mor. Vi får se. Jag kommer nog vilja sova ut imorgon. Hehe.

Ja annars då? Har ju helgen ledig så ska nog ta en tur på stan på lördagen i alla fall efter träning. Sen på söndag blev det inbokat att gå och sola och träna med kollegan Hanna. Ingen ville gå själv för att vi har lite svårt att få arslet ur vagnen så vi gör en gemensam grej av det hela. Så på söndag ska jag börja planera min mat med. Köpa mat, förbereda och frysa in mat lådor.. påminnelse: köp matlådor.

Nu har jag suttit och kollat in en av mina favorit shopping hemsidor på nätet. Tyvärr ligger lagret i Australien men de har just nu free shipping! så jag håller på och kollar runt lite. Har lite svårt att bestämma mig om färg på en kjol... Ni får gärna kommentera vilken nu tycker bäst om.

Nu blev det mycket info om allt på en gång men ska föröka bli bättre på att blogga! LOVAR!


1 kommentar: