söndag 13 april 2014

Plupp

Hej hopp på er där ute.
Som vanligt vaknade jag tidigt och har nu städat min lägenhet! Eller ja jag har plockat undan saker. Dammsuga kan jag göra snart. Sen är det ju rent och fint i lägenheten igen. ÄNTLIGEN! Har gått runt och mått dåligt över hur det ser ut här hemma men nu är jag nöjd igen.

Så ja jag ska dammsuga, borsta tänderna och sen dra mig iväg mot gymmet. Har möte kl. 13 så jag tänkte att om jag kommer dit runt kl. 11 så hinner jag gå/jogga på bandet i en timme, göra övningar och hinna duscha av mig. sen ska syster och jag träna i eftermiddag. Jag kommer nog ta det lite lugnare då men ja två pass är inte dåligt. Pizzan syster och jag åt i fredags känns fortfarande haha.

men nu ska jag väl ta nått att äta ändå. Mys pys.


1 kommentar:

  1. hahahha bästa bilden!!! HADE OCKSÅ PIZZA...men igår :D

    SvaraRadera