torsdag 12 mars 2015

En vecka i taget.

Denna vecka stänger jag. Onsdag-Söndag. Jag börjar faktiskt tycka om stängning mer och mer eftersom det ger mig tid på morgonen att gå och träna och ändå hinna gå hem och ordna lunch/middag och göra mig i ordning i lugnt och ro. Dessutom får man njuta av vädret lite som har varit förvånansvärd bra denna veckan (än så länge).

Idag blev det tyvärr ingen träning för mig. Men det tar vi igen imorgon. Annars idag ska jag hämta upp kaffe som Sebastian har beställt för av någon anledning hittar vi inget kaffe som smakar gott! (delvis för mig som har soja mjölk i kaffet så är det soja mjölken som smakar skit den med).

Men nu ska jag klä på mig ordentligt och börja bege mig. Måste njuta av dagens väder. 16.8 Grader i solen! Skinn jacka kanske? Yes box!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar