onsdag 17 juni 2015

Hemma.

Då var man hemma igen. Två dagar på jobbet och så blev man sjuk och tvungen att stanna hemma. En riktig dunder förkylning har man lyckats få. Ont i halsen, högra örat, ont i hela kroppen, snuvig, hostar etc. Mycket på en gång. Jag är INTE road. Borta från jobbet ännu mer än vad jag skulle! Men kommer dra mig till jobbet imorgon ändå. jobbar bara 11-17 så borde orka med det. Preppar med te och medicin. Sen hem och sova! Lyckades förövrigt somna mitt på dagen på soffan igår och vakande av att mitt ansikte var blött... Hade alltså dreglat mig själv i fejset (eftersom jag inte kan andas genom näsan och sov  med öppen mun). Mysigt va?

men nu ska vi tvinga ut mig på en liten promenad. Frisk luft har aldrig skadat.... Eller?

1 kommentar:

  1. nooooooooooooooooo!!! Varför fick du denna förskylning? Tycker jag inte är rätt :( KRYA PÅ DIG MANNEN!!!!

    SvaraRadera