söndag 15 november 2015

Uppdatering

Hejsan hoppsan. Nu har det gått och blivit höst helt plötsligt. November är här! vilket betyder att juldekorationerna har pyntats upp i varje butik, det är mörkt kl 16:00 och kylan börjar bita på en.

Senaste tiden har jag haft fullt upp med jobb och att umgås med vänner. Varit ute ganska mycket också men nu när det är mörkt behöver man göra massa saker som är roligt för att hålla humöret uppe. Ska faktiskt ta mig i kragen nu och komma igång med träningen. Bara att pusha mig själv ordentligt.

Har insett att mina "uggs" har gått sönder i sulorna så det kommer alltså in vatten underifrån. Det är en stor reva på undersidan på varje sko. Blött och mysigt. Så jag ska faktiskt ta och investera i ett par nya riktiga Uggs (ca.1900kr). Dyrt men kanske värt det. Har hittat en kappa jag planerar på att köpa. Skit snygg från Zara (ca. 1300kr). Jag känner hur pengarna flyger iväg. MEN, jag har faktiskt letat efter en ny kappa i över ett år så det är väl dags att slå till när jag faktiskt hittat en snygg. Känner hur det svider till men men, vad ska man göra.

Snart är December här och Tippan kommer tillbaka! Då fan blir det liv i luckan. Träning, promenader i kylan och fika! Thats how we roll.

Det var väl allt för tillfället.

1 kommentar:

  1. JAAA juldekorationer haha ^^
    JAA men en riktigt snygg kappa är det LÄTT VÄRT :D!!!
    ja snart då jävlar FKB!!! hahaha. jag sa till Gavin här om dagen, när jag e hemma då ska jag och cissi gå på promenader i kylan!!! haha ;D

    SvaraRadera