fredag 25 november 2011

Bla.

Dom irriterar mig som fan. Mest två specifika personer just nu faktiskt. Fy fan.

Lagade curry kyckling till middag. Fyyyy faaaaan vad starkt det blev! Nästan oätbart. Jävlar säger jag bara, gula hebanero (?) är ingen chili att leka med! Min överläpp BRINNER! Ska ta vanlig "svak" chili nästa gång. Hehe. My gad gonna be shitting all night. Nej ush nu vart jag grov i mun. Dock förmodligen sant, hehe. Nej vad äcklig jag är.

Imorgon blir en ganska hektisk dag tror jag, om jag inte lyckas gå upp halv tidigt. Ska träna, baka, åka med mor till Sickla prova jacka, sen blire fest?! Mor min ska klippa och slinga håret imorgon innan sickla så jag undrar om jag ska med henne där i mellan. Vi får väll se. Sen om "fest" Vi får väl se vad som händer. Vissa irriterande folk är... ja irriterande. Men men.

Ska skicka in min CV till vissa ställen över internet! NU FAN SKAA DET BLI JOBB! Ska kolla sen om jag fått lön från TS eller inte. Vi får se. Sen måste jag meddela att jag slutar ordentligt.

1 kommentar:

  1. " My gad gonna be shitting all night." HAHAHAH.
    btw http://www.studentconsulting.se/ för jobb grejen!!!

    SvaraRadera