söndag 27 november 2011

fy fan vad trött jag är!

Hehehe. Känns dock som om att det var värt det. Trevlig monster/random kväll med trevliga människor. Woop woop. NU FAN! NU BLIRE SNART MAT! ÄLG FÄRS!!!!! ♥ Hehe. Älskar det. Ska bli med potatis, och bönor till. MUMS!!!! Älskar mat, matmatmatmaaaaat! Med sås och gele. GAAAAAAAAAAAAAH. Älskar tidig middag!!!! Sen. SEN!!!! SEN blir det ost med vindruvor till efterrätt! hehehehhehehhehhehe. Ska dock gå och lägga mig tidigt idag. Man måste ju orka träna imorgon.

Imorgon ska jag gå och köpa bubbel till badet! Ta ett bad och kolla på sista HARRY POTTER! Im harry potter, gonna look in the mirrior! Haha nä skoja. Men ska kolla på filmen i badet med mina bubblor... Efter jag vart på gymmet. Sen ska jag åka kolla på jacka, sen städa kontoret. BUSY DAY!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar