söndag 27 maj 2012

Söndag.

Få var det söndag. Jag har varit vaken sen halv sju. Har städat, plockat undan och diskat. Just nu sitter jag här på terrassen i bikini och steker. Pressar hårt! Aaaghh push it! Nej men ska äta upp min vatten melon och börja läsa på the hunger games.

Sen så ska jag till kontoret och städa len måste vänta tills Helena kommer hem då hon har den magiska nyckeln dit. Sen promenix med vovvarna. Ja det är allt som är planerat för dagen än så länge. Jo juste vaxa ben och armhålor ska jag göra med! Viktiga grejor det!  Det är ju ändå söndag så ska nog ta ett bad med och smörja in mig med fet kräm. Här ska det bli mjukt till sommaren!

Söndag ät nog den bästa dagen i veckan. Ingen stress  och bara slapp om man nu vill ha det så! Mysigt tycker jag! Skulle gått ut och gå men nu är det lite sent. Hade velat komma ut runt 7-7.30 men men. Imorgon är en ny dag! Får se om jag hinner ut på morgonen innan Helena drar till kontoret.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar