torsdag 31 maj 2012

Torsdag

Sov sjukt länge idag. Men nu är jag på väg till kontoret för att äta lunch med syster. Inte säker på vad jag ska göra sen men det märker vi väl.

Nu är jag i alla fall vaxad och mjuk. Tog ett bad igår med babyolja i sen smörjde jag in mig med helosan. Mjuk var man idag. Mys!

Hade ångest för imorgon. Då ska jag ju spraytannas. 300:- kändes ganska mycket men ja, jag vill vara brun och alltid kul att prova! Så blir av ändå. Kollade vädret inför imorgon och det kommer bara regna runt lunchtid imorgon som tur är för mig!

Ja nu sitter jag här på bussen och hungrar ihjäl medans jag lyssnar på Hansson hehe. Hoppas på god lunch!

Har inte kommit ut för att gå på power Walk på ett tag så det sk ändras på! Måste ut känner jag! Har ätit så dåligt senaste dagarna att det inte är ok att lata sig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar