fredag 1 juni 2012

fail

Ok spray tannades idag. Ganska nöjd.. än så länge. Men jävla piss också om det inte är vissa saker som blir fel ändå!? Drog upp mjukisbyxorna högre upp så att jag inte skulle gnugga av färgen vis låren, så klart får jag märke av mjukisbyx kanten där resoren sitter. Jävla piss. Och så missade hon en del av min arm! Så får väl fixa med spray tanning hemma antar jag? Kanske blir fel men men. Lite bättre blir det nog... Hoppas jag. Blir så ledsen när man spenderar pengar på sånt här och så blir det fel bara för att! Nej inte roligt. Tack och lov då bara att det är lägre på ryggen.

Tydligen är visningen på lägenheten på söndag och inte måndag. Bra va. Får spendera dagen imorgon med att städa också! Sjukt exalterad... Nej men ska nog lägga mig och se på film i sängen nu och tycka synd om migsjälv. Mys! Nej men blir sur på mig själv för jag borde fattat mer om byorna och så. Hoppas bara att det går att fixa!

Väldigt gammal bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar