lördag 13 april 2013

Good Morning

God morgon på er där ute. Igår fick jag väldigt trevliga nyheter. På måndag ska jag på en arbetsintervju i Stockholm! Så iväg med mig imorgon på plan tillbaka till soffan jag kallar en säng. Men det gör ingenting alls! Jag är bara så glad och exalterad! Hoppas det går bra med när jag väl är där! Man vill ju imponera.

Idag ska jag städa lägenheten och tvätta mina kläder. Sen blir det nog att hälsa på farmor en liten stund. Woo. Nu ska jag se klart de sista minuterna på Master Chef ALL STARS innan jag gör mig i ordning.

//Good morning to you out there. Yesterday I got some very pleasant news. On monday I have a work interview in Stockholm! So tomorrow I'm again on a plain back to the sofa I call a bed. But thats fine by me! I'm just super happy and excited about this! Hopefully it'll go well when I'm there! I mean I want to impress.

Today I'm spending the day cleaning  the apartment and washing my clothes. Then I'm going to visit my grandma for a bit. Woo! Now I'm going to finish watching Master Chef All Stars before I get Ready.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar