torsdag 11 april 2013

Still Sick?!

Vakande i morse och kände mig inte på topp igen! Jag förstår inte vad det är för fel men blir det inte bättre inom en vecka så kanske man får ta och uppsöka läkare. Nåväl. Sitter just nu och ska ringa banken. Ringde ett tag sen men det lät lite konstigt i telefonen så får försöka igen lite senare.

Idag blir det en liten tur till farmor igen. Men får se hur min mage mår senare om jag följer med eller inte. Men ska nog vila lite och fylla min tomma mage med potatismos.

I woke up this morning and didnt feel too well again! I dont understand whats wrong with me but if it's not better within a week I guess I'll have to go to a doctor. Oh well. At the moment I'm about to call my bank. I did call a moment ago but the phone sounded wierd so I'll wait and try again a bit later.

Today we'll probably go up to grandma again. But if my stomach doesn't get better I probably wont go with them. I'll just rest and fill my empty stomach with some mashed potatoes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar