söndag 28 februari 2016

Nelly.com

Alltid lika besviken när jag beställt från nelly.com. Skorna är alltid för höga eller dålig passform, kläderna sitter aldrig bra då jag inte är 175cm.
Nu senast har jag beställt två par klackade boots och ett par "work appropriate" klackade skor. Allting va som vanligt snyggt på bilderna och lät super bra på beskrivningen. Kom hem med grejerna.

Boots #1: för smala för mina smalben. Dom kom knappt upp halvvägs på vaden. Tillbaka med dom direkt.
Boots #2: Dom va bredare i skaften så dom kom på vaden utan större problem, på gränsen till för höga i klacken men dom funkade. Tyvärr så korvade dom sig vid ankeln på ett sätt som gjorde att dom inte va snygga alls på.
Skorna till jobb: snygga av, snygga på MEN klämde som fan vid tårna och hälen glappade när jag gick så en halv storlek för stor ungefär.

Så ja. Allt åker tillbaka. Tyvärr... Vet inte om jag kommer att fortsätta beställa därifrån. I alla fall inte skor, eventuellt kommer jag kanske beställa kläder te.x. träningskläder man redan vet passar. Annars har dom har ju andra saker så som telefon skal, dator skydd etc.

Men vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar