tisdag 30 augusti 2011

Födelsedagen själv.

Den har varit ganska trög, städat undan lite hemma, hjälpt till på kontoret (sitter här än), sen när syster är klar ska vi ut med hundarna, till fältan, hem så jag hinner duscha och byta om sen middagen med vännerna!! bästa på hela dagen typ. Så åter igen får vi se hur länge syster behöver sitta kvar och jobba innan vi kan gå. Hon ska ju sluta kl. 5. Hmmm det märker vi nog.

Synd att man inte kan blogga från mobilen, får kolla upp det sen, men blev sjukt uttråkad och tog en massa bilder på mobilen som jag skulle vilja lägga upp här. Fick mig själv att see ut som Baby Spice (Emma) från Spice Girls! Sjukt stolt, nu vet jag vad man ska vara till halloween!!  Men Jaja, Får lägga över dom på datorn sen och lägga upp här därefter.

Lite bilder från själv upptagna mig som fyller år idag?? OK!!!
Idag är ingen vanlig dag för idag är Cecilia's födelsedag!!!!!!

HAHAHAHA whats up med fingret idag???? XD





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar