måndag 29 augusti 2011

Hemma igen

På ett sätt är det sjukt skönt att vara hemma. Men nu känner jag mig helt slut. Inte så kul. Men men, inget man kan göra. Nu ska jag fan komma igång igen. Måste skriva CV, och så måste jag börja träna igen. Har ett mål och jag ska fan i mig jobba hårt nu för att nå det. Nu kör vi!! Ska leta jobb med. Funderar på att åka till London ett tag nästa år för att leta bra frisör utbildning (blivit tipsad av frissan om det). Så vi får se hur det går eller om jag blir fast här i all evighet *suck*.

I morgon fyller jag år. Inte så exciting faktiskt, men 19 blir man i alla fall. Känns... vanligt. Men ska i alla fall  städa imorrn, äts lunch med familjen på kontoret, cappuccino glass grej på Stockholms Glass & Pasta Hus, och sen så blir det middag med vännerna. Fondu är planen. Sjukt taggad för det! Aldrig ätit det. Förhoppningsvis gillar jag det. Fail annars. Men men. Sista dagen som 18. Ska vänta på syster, gå ut med hundarna och sen så ska jag nog ta en tur förbi H&M. Köpa skrubb och lotion och grejor. Wooo. Synd att man inte fyllde på en onsdag. Då skulle man kunnat gå ut också, men det kanske blir utgång till helgen.

Jag ska få laga mat idag. Antingen blir det pasta eller så blir det bakad potatis. Älskar fan potatis! Sjukt gott och funkar till nästan allt. Men ja vi får se vad det blir. Man kanske borde baka med idag? Syster var ju så snäll och köpte en muffins plåt till mig igår. Så nu ska det fan i mig bli bakning i huset! :3

Sjukt uttråkad just nu... Få se hur länge man får vänta på syster idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar