tisdag 9 augusti 2011

Jobbiga människor

Vissa dagar orkar man bara inte. Känns inte roligt när vissa personer säger saker som inte helt är sant. Eller när dom inte ger rätt information. Man vill verkligen inte ha med dom att göra då. So what does life have to offer me today? A huge pain in the ass. Dock inte bokstavligt talat, tack och lov. Jag tycker bara att folk verkligen borde cut back on their level of selfishness och ta vara på allt som händer runt om en.

Annars då? Jag har hjälp mamma här hemma. Hunnit duscha har man med. Skulle ha gått och tränat idag men orkade inte plus att jag tvättade mina tränings kläder igår och gömde ta ut dom så dom hade inte torkat... Men men. Imorrn blir det träning. Woop woop. Klippning blir det med. Sjukt nervös. Får se hur det blir.


Saknar mitt långa hår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar