söndag 21 juli 2013

Working out

Då har man kommit igång med träning igen! Två gånger i rad så jag känner att jag kan ta en paus idag innan jag tränar imorgon igen. Klara har agerat pepp coach åt mig dessa dagar. Hon har ett speciellt schema(?) som hon följer så får jag försöka hänga med. Och jäklar vilken träningsvärk jag har idag! Men det är bara bra! Så ska det vara. Tyvärr har min tränings partner åkt på semester nu så jag får peppa mig själv! Jag har satt ett mål nu. Fram till jul ska jag träna nästan varje dag jag jobbar. Så får vi se hur resultatet blir! Men är skönt att komma igång igen. :)

//So I've gotten started with my workout again! Two days in a row so I feel I can take a break today before I workout tomorrow again. Klara has acted motivational coach for me these two days. She has a specific schedual (?) that she follows when working out and I get to try to keep up. And damn it i have workout pains today! But its only good! The way it should be. Unfortunetly my workout partner has gone on vacation now so I'll try to keep myself motivated. I have put up a goal now. Up until christmas I'm goning to workout almost every time I'm working. So we'll see what the results will be! But it's nice to get going again. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar