lördag 13 juli 2013

Tjoho

Då har man ju varit på semester i snart två veckor... Jag är inte redo att åka hem än! Känns som att jag bara varit här i en vecka! Tiden går för fort och jag vill stanna ett tag till. Har tack och lov 2 dagar kvar innan hemfärden. Men ikväll blir det middag ute med familjen. Ska bli mysigt. Vi har inte bestämt oss var än men det ska vi nog klura ut på något sätt.

Lite brun har man ju lyckats bli med! Märker det när jag står bredvid syster hehe. Men får nog jobba på en fejk bränna när jag kommer hem. kanske. Sitter i alla fall och väntar på att håret ska torka och på att alla andra ska bli klara. Sen kommer det stora dilemmat, kjol eller shorts? Haha jag och mina problem.

//So now I've been on vacation for almost two weeks... I'm not ready to go home yet! It feels like I've been here for only one week! Time just passes way too fast and I want to stay a bit longer. Thankfully I have two days left before I go home. Tonight the family is having dinner at a resturant. It'll be nice. We haven't decided where to go yet but we'll figure it out soon enough. 

I've managed to get a tiny tan as well! You notice when I stand next to my sister hehe. But I'll work on a bit of a fake tan when I get home. maybe. Anyways, sitting and waiting for my hair to dry and for everyone else to get ready. Then the big dilemma, skirt or shorts? Haha me and my issues.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar