söndag 30 mars 2014

Helgens slut

Ja nu har helgen kommit till ett slut. Hunden ligger i sängen med mig och myser. Mor och far sitter i soffan och ser på någon serie de tycker om. Trött i huvudet är man. Ledig har jag varit nu i tre dagar. Mycket och inget har man gjort. Jag har övningskört med far min en del. Bra vet jag inte om det går men dåligt är det inte heller. Lite dålig kommunikation bara men så kan det alltid vara med familj. Stan har man varit på med mor och syster och två långa promenader med vännen har man fått in också. Man har ju försökt att ta vara på det härliga vädret vi har haft den här helgen!

Fredagen spenderade jag med mor och far. Åkte runt och uträttade några ärenden, sen var syster, mor och jag inne i stan. Sen var det hem till mig och vi såg alla på let's dance och åt tacos. Dock som vanligt blev det en ganska tidig kväll. Men mysigt var det. Lördagen Kom syster hem till mig och åt frukost med oss alla, sen tog mor syster och jag en promenad med hunden. Sen uträttade i några ärenden igen innan syster och jag åkte in mot stan för att möta upp med Tippan. Där satte vi oss på ett fik och åt lunch. Sen blev det en mini runda i butiker innan syster lämnade oss och Tippan och jag vandrade runt från stan till söder och tillbaka genom gamla stan. Sen hem igen där det var familje mys. Lite mat och så spelade vi ALFAPET! Bästa mys spelet någonsin. Älskar de kvällar vi sitter och spelar Alfapet tillsammans. Så kom idag. Då var det upp och hoppa (pga sommar tiden fick sov man en timme längre?) och iväg till gärdet där Tippan och jag tog en två och en halv timmes promenad runt gärdet. Väldigt skönt! Borde göras varje vecka! Imorgon är det nya tag som gäller. Natti natti.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar