söndag 30 mars 2014

Ventilerar

Hejsan hoppsan.
Nej jag måste erkänna att jag just nu känner mig ganska missnöjd med livet. Jag som hade börjat känna att jag kanske hade kommit någonstans med träning och nyttig mat känner nu att jag är tillbaka på ruta ett. Känner mig stor och oattraktiv. Jag är inte helt nöjd med att vara så snål med pengarna och ändå behövt använda sparkontot. Det ända jag spenderar pengar på är mat... Ja någon gång ibland har man unnat sig en tröja här eller där och då kommer ångesten in som ett ånglok. BANG, ångest. Mina lediga dagar försvinner för fort. Jag har ingen rutin i livet! men detta får vi ändra på! NYA TAG NU! Tillbaka med nyttiga maten, träningen och ja sparandet. Snart är det sommar och jag hoppas verkligen jag får semester de veckorna jag bet om. Man vill ju spendera sin lediga tid med de man tycker om. Bikinin kommer väl inte sitta perfekt i år igen men kommer inte orka bry mig. Snyggt hår kanske man kan få i alla fall!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar