torsdag 16 oktober 2014

God morgon


Då kan vi väl börja med att välkomna en ny läsare till denna lilla oviktiga blogg med ca. 3 läsare (nu ca. 4). 

Gick upp kl 6 i morse och är nu på väg in mot stan för att gå på en intervju. Ska till Hornstull station sen får jag gissa mig fram. Google Maps är min bästa vän idag. Så alla kan ju önska mig lycka till och hålla tummarna för att det ska gå bra. 

Annars? Jo då det är svin kallt över allt. Ute, inne, hemma. Sitter och fryser röven av mig i lägenheten. Elementen är inte precis som det ska. Det ända stället som har ett ordentligt fungerande element är badrummet. Mycket mysigt. 

Åt korv igår. Korv mes mos och räksallad. Det gillar vi. Två tummar upp. Försöker uppdatera så ofta dom möjligt här så att syster yster inte ska klaga. Hur får det? 


1 kommentar:

  1. Jodå, det går alldeles utmärkt. När får jag jobba på din bloggdesign då? *blink blink*

    SvaraRadera