fredag 3 oktober 2014

Victoria's Secret

Häromdagen så tog mor och jag en mini tur på stan och märkte att den "efterlängtade" Victoria's Secret butiken har öppnat i Stockholm Stad. Självklart var jag nyfiken eftersom att den ända erfarenhet jag har med det märket är deras fantastiska Mode shower som visas på TV och deras lilla taxfree butik på Arlanda Flygplats.

Men tyvärr måste jag säga att butiken i stan var en stor besvikelse. Lokalen brukade tidigare vara ett litet Coffee house by George. Storleken på butiken är alldeles för liten. Det var trångt och jag måste säga att den största besvikelsen var att det knappt fanns några underkläder! Dom är ändå kända för sina underkläder så man kan ju tycka att det borde ha funnits ett smörgåsbord av olika typer av underkläder men istället var storleken på underklädes utbytet ungefär som ett soffbord. Resten av butiken var fylld med Body lotions, Bodysplash, necessärer, väskor, plånböcker, mm.

Jag måste säga att jag personligen tycker att Butiken i Arlanda har ett bättre utbud än den nya mitt i stan. Men jag kan förstå att man är glas att det finns en butik över huvud taget. Men av mig kommer det nog inte bli en ny favorit.


























(Victoria's Secret Arlanda Flygplats)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar