måndag 26 december 2011

?????

Enligt vågen här (som jag inte litar på helt) väger jag nu 55kg. Då har jag alltså gått ned 3kg på 10 dagar?! Låter helt jävla galet! Får väga mig när jag kommer hem istället. Japp. Så får det bli!

Annars? Jo då, åker hem imorgon, vill men vill ändå inte. Mörkt, kallt, tråkiga rutiner. Inte för att det är mycket bättre här på rutin fronten men det är ljust i alla fall. Inte pjåkigt det inte. Idag än så länge har jag packat hälften av det jag har med mig. Sen ska syster jag och kanske dom andra ska sedan åka till det ett av de två köp centrena vi känner till. Cap 3000! Woop. Sen på kvällen ska jag in till Valbonne till en bar som heter Queens (the IT bar när man var 13 för att man lyckades komma in fast ålders gränsen var 16). och träffa James. Woop woop! Undrar om han tar med någon mer. Vi får väll se. Ja inte mycket har hänt... Får uppdatera senare kanske. BIG KISS! MWAH! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar