lördag 3 december 2011

Lördag

Har bakat mer eller mindre hela dagen. Känns som det i alla fall för att jag vaknade kvart över 12 i dag. Hehe what to do när man är trött.
57 lusse bullar. Fy fan säger jag bara. Dom vägde alla ett ton typ. Michele fick med sig en påse med sig hem för... ja ingen kommer äta upp dom annars och jag kunde fan tränat med dom! Instead of weights to work out my arms! Jag skojar inte ens. Borde gjort det men men.
Måste börja träna igen snart! Nu har det gått en vecka. På måndag börjar jag igen. WORK IT! Måste få lite bra tips bara. Annars blir jag klar så fort pga av lite olika exercises... Inte roligt att bli klar sjukt for heller ju. Är hellre där i 2 timmar än 45 min.
Hundarna har bråkat 3 ggr idag. Snart kommer det nog bara finnas en hund kvar hos oss om det fortsätter såhär. Elakt att säga men hoppas Ross blir kvar. Vi får väl se.
NU! ska jag ladda ner en film, gå och duscha, måla naglarna och mysa ner mig i sängen med en nyttig flaska vatten. :3 ska nog dock leka lite med smink innan jag duschar, har fina långa ögonfransar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar