fredag 16 december 2011

Wants.

Det finns saker jag så gärna vill göra innan jag får fast jobb och inte har tid..

  • Resa från plats till plats.
     - Thailand till New York till London Till Paris till Huset i Mougins(Cannes) Hem igen.
  • Ta en massa kurser.
     - Fotografi, Konditori, mat, smink, hår och naglar.
  • Fota så mycket som möjligt (om jag är bra nog)
     - Ha galleri show eller vad det nu heter.
  • Träna
     - Låter kanske konstigt, men att ta sig tid i några månader och fokusera på att må bättre.
Lite saker jag vill. Men man måste ju ha pengar till det här. Men någon dag ska jag göra det här. Speciellt det med att resa. Vill verkligen göra det. Vara borta i kanske 2-3 månader för att resa bara.

Vad händer idag annars då?

Jo det ska jag tala om! Idag klev jag upp halv 9 ungefär (efter att ha dragit mig i en halv timme). Åt frukost och satte igång med att baka direkt. För idag, Idag blir det Jul Fika! Så just nu håller jag på med en cheesecake. Den står i ugnen just nu så har lite tid över. Dock måste jag springa iväg till Ica en snabbis för att jag hade lite fel om hur mycket Philadelphia ost vi hade kvar och mina cupcakes blir ju inte lika goda utan frosting... Blir ju inte cupcakes alls... då blir det muffins och det vill vi ju inte. Nej! Nu kör vi full throttle! Fikat är ju kl. 15.00 så jag har ju en massa tid kvar. Det är bra. Tar nog en Pause mellan Cheesecaken och cupcakesen för att plocka i ordning och äta lunch.

Sen i kväll blir det Monster Kväll! Med middag mellan fikat och kvällens aktiviteter så klart. Man måste ju fylla på med ordentlig mat. Desutom måste vi bli av med massa mat vi har i kylen innan vi åker på Söndag. Så jag kanske packar vidare här mellan också. Vi får se.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar