söndag 18 december 2011

Mot Arlanda

Sitter nu i taxin på väg. Vägnätet klockan gick inte av så det var tur att systern lyckades vakna. Phew. Sjukt hungrig just nu och min ena shepard ugg är fortfarande lite blöt från igår. Fy fan vilket väder det va. Inte klokt jag blev genomblöt på ungefär 5 min. Nä inte kul. Men mysigt om man var rätt klädd eller va inomhus. Lite ledsen blir jag ändå att jag inte fått leka i snö innan vi åkte men men ingen jul med snö i Frankrike ändå. Men kanske härligt väder? Återstår att se. Nä, ska se om man hinner krya reda på Starbucks  (på terminal 5) innan planet lyfter (från terminal 2).  Ska köpa en bok sen med. Såg filmen av boken jag köpte i somras så i te så kul. Mer uppdatering lite senare.

Måste ju dock varna att min bloggning kommer vara sjukt trög den kommande veckan men syster har sagt hon ska blogga när vi kommer fram. :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar