onsdag 11 april 2012

Hej hopp!

onsdag idag och jag sitter och skriver från min nya fina HP dator! Den blänker och är fin fin. Vad ska jag göra idag? Ingen aning. vi får väl se. Ska nog ta en sväng förbi kontoret för att ta bilderna på mig från Apple datorn. Hehe. Vill ju inte att vem som helst ska se alla bilderna. Tihi.

Igår så träffade jag Patti och Faidon. Fikaaaa. Dock var jag så trött i huvudet att jag inte var helt med. Dessutom så har dom två känt varandra i evigheter så hängde ju inte med hela tiden men det var helt ok. Patti tog med sig två par av skorna jag skulle göra mig av med. Bl.a. De glittriga som vi tyckte var så höga (för 3 år sen). Men bra att bli av med dom.

Det är otroligt hur mycket bättre hyn blir när man kan tvätta ordentligt med sina hudprodukter! Kunde ju inte tvätta ordentligt i några dagar pga av att syster hade lagt saker på fel plats vilket gjorde att jag fick breakout i ansiktet. Men på bara två dagar har jag kunnat tvätta som vanligt igen och det har redan blivit bättre! Otroligt! Toppen faktiskt!

Fredag åker vi till Kalmar! Ska äntligen kolla lägenheten jag är så förtjust i! Öppen visning på Söndag! Hoppas den är lika fin nr man är där! :D

 Inte mycket mer att säga just nu. ska kanske baka banankaka sen men vi får se. TIHI

 Tjolahopp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar