måndag 2 april 2012

RAAAAWWRRRR

Imorgon blir det adjö med håriga armhålor! ÄNTLIGEN! Skamset har jag sprungit runt med håriga armhålor som en apa som sträcker sig efter en banan~ Har inte vågar sträcka upp armarna ifall det skulle synas. Fy, nej hår är inte min grej. Len och mjuk ska man vara. Tippan ska hjälpa som vanligt, haha billigt och bra! Bästa känslan- att gnida benen mot varandra när man är hårfri! ÄLSKAR den känslan! Ska nog vaxa benen imorgon med någon gång under dagen. Kan ju inte springa omkring som en stenålderskvinna rufsigt hår, hårig överallt och dålig andedräkt. Haha ok kanske inte den sista delen men annars så. Skulle ju göra cupcakes förut. Frostingen blev fel på något sätt, antingen för rå-flor sockret eller den laktosfria färsk-osten. Den blev för rinnig så det var bara att hälla ut. Men blev nog bra som muffins eftersom dom är choklad. Maffig i smaken.

Solen poppade fram förut idag med! så ut gick vi med hundarna och så fort vi kom ut genom porten... Gick solen i moln. Inte ett litet moln heller utan ett stort jobbigt moln. Fy fan. Så kom solen så klart fram igen när vi hade kommit in. Nej inte roligt. Vill ju inviga mina nya otroligt bra solglasögon! Någon annan dag helt enkelt. Funderar på att börja ta lång promenader faktiskt. Men springer faktiskt hellre om det är själv jag ska görat~ Måste bara fixa dom förbannade byxorna! Måste hämta från kontoret först bara men sen! Då fan!

Annars då? Äntligen bytt lakarn! Fy fan vad äcklig jag låter men ja, om man har en hund som sover i ens säng orkar man inte byta lakarnen så ofta. Men nu är det gjort och ingen liten hårboll förutom mig själv ska sova i den! Ross bäsisen sov i mitt rum i natt med. Brukade han göra förut när han mådde bättre så det är alltid positivt! Tar det som att han är på bättringsväg?

Nu ska jag bara sätta mig och slappna av. Mys eller? Skulle njuta av muffinsarna men gillar inte sånt så mycket längre och har druckit påskmust redan. Hehe.


Hahahahah så här ser vi nog ut efter armarna blivit vaxade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar