måndag 16 april 2012

Tjolahopp i backen.

Nu har vi varit här i Kalmar i några dagar och luften går verkligen ur en på ett skönt sätt dock. Man kan slappna av och man har sjukt mycket tid! Vill ut och springa runt sjön men inga träningsgrejer med mig tyvärr. Nå väl. Hittade nya tränings byxor idag! Rätt storlek och allt, ett ganska snyggt linne och med det fick jag ett linne på köpet... för 29kr. Hehe. Lätt värt det! Ska ha det att träna i sen tänkte jag. Och det bästa hände idag. Hittade Kalles Kaviar PRICKIGA! Äntligen! Tror dom har slutat med den i Stockholm så köpte två tuber med att ta hem. Hehe nörd var det här. Men jag älskar mat så det är ursäktat! 

Tyvärr börjar jag längta hem lite just nu. Dock inte av den anledning man kan tro, utan pga av att jag längtar till min säng, mina kläder, duschen, och mest av allt att få vara ifred! Herre jesus! Älskar tantalutta lilla men hon är som pappa gånger två! och eftersom hon alltid är ensam så slutar hon inte prata och vill alltid vara med. Som en sällskapssjuk hund. Haha bra jämförelse där tyckte jag. Men men, snart så! 

Snart ska vi snart äta! Inte så hungrig men det går bra det, blir lite fisk och potatis. Ha det!

/knoppi. 

(tänkte avsluta med något nytt)

SNART ÄR DET SOMMAR!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar