söndag 15 april 2012

Kalmar

Hej hopp i lingonskogen!

Nu sitter jag här i farmors kök och konverserar lite grann. Solen skiner och värmen är... nästan här. Ja det var tydligen 14 grader förut men nu står det 9. Man vet ju aldrig helt säkert. Är väl 14 i solen. Så vad jag har för mig? Jo det ska jag säga. Jag kliver upp runt 8 då jag vaknar klockan 6 och äter frukost. Madrassen jag sover på är ju inte den bästa. Men en madrass ändå så nu ska vi inte klaga. Ikväll blir det falukorv i ugn! Barn mat FTW!!!! Älskar barn mat. Så simpelt och gott. Men ja just, vad jag gör här. Kollar lägenheter. Ska titta på 5 stycken. Blev mer än jag hade tänkt mig och två potentiella som ligger närmare centrum än de andra. Då får man hoppas bara dom är fina inuti med. Kollade en igår den var helt ok för att vara en trappa upp och ingen balkong. Den var dock på en innergård så det är väl hyggligt det med. Närmast centrum var den med. Och närmast mor och far. Hehe äta middag där varje kväll. Tihi. Nej så kul sa vi inte ha det. Men ja vi ska ut på promenad senare och dra med farmor ut. Innan det blir för mycket pollen i luften och så. tills dess tjolahopp.


Bjuden på denna bild.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar