tisdag 25 september 2012

Nu är det kväll.

Så kom kvällen. Middagen har ätits och den var mättande. Kyckling fajitas. Nyttigare än man tror om man sansar sig med osten och såserna. Nu ska man tvätta av sig och titta på tv i sängen (soffan) tills man somnar.

Köpte ett par skor idag. Jag är nöjd med köpet. För omväxlings skull så är skorna jag köpte bruna skor istället för svarta. Kul att byta lite. Hitt eller miss?

Har haft sjukt kul att stå för middagarna de senaste dagarna. Mycket kyckling och mycket nyttigt. Tror alla är nöjda. Jag är mycket nöjd. Tyvärr är luncherna något förfärligt onyttiga. Tror jag har ätit mer hamburgare de senaste två veckorna än vad jag gjorde hela förra året. Ush fy och Blä! Det ska det bli ändring på!

Nu är taket och väggarna i  sovrummet och vardagsrummet grund målade, så imorrn blir det riktig målning. Längtar bara tills allt är klart! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar