söndag 23 september 2012

Söndag

Idag åkte vi till MIO möbler och IKEA för att titta runt lite bara. Jag skaffade mig en badrums matta! Första inköpet till lägenheten! Tyvärr måste den ligga i ett skåp ett tag till men känns ok. Imorgon ska det målas där borta! Älskar att pyssla med sånt så ser fram i mot att få hjälpa till! Sen är det inte långt kvar till in flytten. Läskigt! Men jag är samtidigt exalterad. Måste hitta jobb bara. Ska nog dra med mor en snabbis imorgon på stan och ta med kameran så jag kan få en CV bild! Sen tisdag, då ska jag lämna in min CV överallt! Funderar till och med på att söka jobb på dagis. Borde gå bra tror jag. Är ju van vid farmor, hunden, syster och far. Ungefär samma sak.

Har även passat på att duscha, klippa och måla naglarna och tånaglarna. Känner mig fräsch nu! Vi planerade in att se på film nu ikväll men vet inte om det blir nått. The avengers skulle vi se då vi inte hann med det igår men den är ju över 2 timmar lång så man behöver ju se den lite tidigt för att orka med hela. Är lite sugen på godis... Synd... Har dock en chokladboll i kylen som får duga!

Ska samla familjen och se vad som händer. Knopp knopp!

En sån här liten bulle skulle jag gärna skaffa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar