söndag 30 september 2012

Vilket kap!

Idag har vi investerat i ett matbord och stolar till mig. Och vilket kap det var!!! Ett klaff-bord (plats för 4-6 personer) och 4 stolar under 2000 Kr. Går inte att hitta en sån kombination för det priset någonstans!! Där kan vi snacka om tur! Nöjd tjej sitter här! Lägenheten är annars helt målad nu, tak och väggar så snart är det bara att flytta in! Woo!!

På lördag bär det av mot Stockholm! Längtar faktiskt efter att få åka dit och träffa lite vänner och vara social! Ska bli roligt! Är där i en vecka och det räcker faktiskt för mig. Sen åker vi tillbaka till mysiga Kalmar.

Såg äntligen The Avengers igårkväll! Jag tyckte den var bra. Förstår dock varför mor tyckte den inte var så vidare. Men smaken är som baken delad. Just nu sitter jag och tittar på reprisen av Once Upon A Time medans jag funderar på vad vi ska äta till middag. Blir nog pasta eller något annat enkelt. Nu ska jag titta vidare. Knopp knopp.


1 kommentar: