lördag 29 juni 2013

Good morning

Idag ska jag hem till syster och så ska hon, jag och Annika färga ögonbryn och fransar. Jag måste epilera benen med, vaxa låren och armhålorna med. Jobbigt att vara tjej? Nä jag tycker nog inte det. Allt är värt det. Så klocka ett hos min syster sen får vi se vad vi hittar på. Cykla in till stan kanske? Äta glass? Se på Despicable Me 2 på bio? Ingen vet men vi får se. Men solen lyser så det lär ju bli en bra dag.

//Today I'm going to my sisters and she, I and Annika will colour our eyebrows and eyelashes. I have to epilate(?) my legs, and wax my thighs and armpits. Annoying being a girl? Nah I dont think so. Everything is worth it. So at one at my sisters then we'll see what we decide to do. Bike into town maybe? Eat icecream? Watch Despicable Me 2 at the cinema? No one knows but we'll see. The sun is shining so it'll probably be a good day. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar