tisdag 25 juni 2013

Tuesday

Igår mådde jag inte bra alls. Hade börjat må lite små illa under kvällen och sen runt klockan ett så ävergick det till kräkreflexer hela natten. Dock spydde jag inte. En timmes sömn fick jag, sen var det upp och jobba då min chef också var sjuk och jag lovat att ta hennes pass. Ingen annan kunde tydligen ta över åt mig. Fick stå från 9-15. Kände mig lite som en hjärndöd zombie som välkomnade folk. Så gick hem och somnade nästan direkt. Vaknade till runt 21:30 och lagade middag eftersom allt jag hade ätit under dagen var en portions yoghurt. Somnade sedan om igen. Nu är det Tisdag och jag ska iväg på program utbuildning för jobbet. Håller på från 9-16... Jag kommer dö. Mår fortfarande inte helt ok. Skulle gå på yoga ikväll men tror jag får skippa det...

//Dont have the energy to translate today. Use google or something. Sorry

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar