tisdag 18 juni 2013

Power out

Haha vilken dag! Har ju flyttat in i lägenheten jag hyr över sommaren nu! Vilken natts sömn man fick! Jag gick och lade mig runt kl. 12.00 på natten. Vaknade kl. 03.00 och tänkte NEJ FÖR FAN! och somnade om. Vaknade sedan igen klockan 8 och va sjukt hungrig. Upp med mig alltså och ned med frukost i maggen. mmmm mums. åt upp och lade mig i sängen och började titta på en serie. Somnade så klart igen hehe. Tills klockan 11.00 någonting när någon idiot ringde mig. Men lika bra det skulle ju till jobbet till kl. 16.00.

Kom till jobbet, där vi hade ett litet receptionist möte. Sen var det igång med riktiga jobbet kl.17.00... en jäkla timme hann jag jobba innan strömmen gick i hela området! Sen var det kört i tre hela timmar! Haha vad fan! Knappt något batteri hade man i mobilen heller. Sen när ja skulle gå hem då! DÅ!! Då sattes strömmen igång igen... Haha fail! Men jag stack och mötte upp med syster yster så att jag kunde hämta min cykel :) Så vi promenerade dit min cykel stod och så promenerade hon och hunden med mig en bit sen cyklade jag hem. Nu blir det snabb nudlar till middag! PUUUUSS

//Haha what a day! I've moved in to the apartment I've rented over the summer! Oh my the nights sleep! I went to bed around 00.00am. Woke up around 03.00 and thought HELL NO! and went back to bed. Woke up again around 08.00 because i was hungry. So I got up and ate, yum yum. Ate up and went to bed again and watched a series on the computer. Ofcourse i fell asleep again hehe. Until around 11.00 when some idiot decided to call me. But just as well since i had to be at work at 16.00.

Got to work, where we had a small receptionist meeting. After that I started working for real at 17.00... I managed to work one hour before there was a powerout in the neighbourhood! After the power went out it was out for about three hours! Haha What the hell! I didn't have a lot of battery in my phone either to entertain myself. So when i finally ended my shift at 21.00 then! THEN!! Thats when they got the power back on... FAIL haha! But i had to run and meet up with my sister so I could get my bike :) So we walked to where it was and then she and the do walked with me for a bit. Then the last bit i biked home. Now I'm having instant noodles for dinner! KISSESSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar