fredag 21 juni 2013

Midsommarafton

Idag är det midsommarafton! För första gången på jag vet inte när så har jag planer denna högtid! Jag och min vän Jenny ska till Vasaparken och dansa smågrodorna och äta jordgubbar. Tack och lov att solen lyser idag! Men man vet ju aldrig hur länge det håller i sig så vi får hoppas på hela dagen då! Men innan dess så ska jag iväg och träna. Ska bli skönt att komma igång igen ordentligt. Tränade i förrgår med Klara. Lite träningsvärk har man ju men det är ju bara att träna bort det. Så vi får se om jag kör imorgon med eller söndag!

//Today it's midsummers eve(?)! For the first time for I dont know how long I actually have plans! Me and my friend are going to go to the Vasa park and dance små grodorna (the little frogs dance) and eat strawberries. Thank god the sun is shining today! Although you never know how long the weather is going to be nice so we'll just hope for the whole day! But before this I'm off to workout. It's going to be nice to get restarted again properly.  worked out two days ago with Klara. I do have some workout pains but the only way to get rid of them is to workout more. So we'll see if I workout tomorrow or Sunday.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar