fredag 13 september 2013

Jeans

Hej hopp där. Var på stan en snabbis i förrgår för att träffa min Annika och hennes ena vän som är här och hälsar på (nu är de två som är här) och för att springa på apoteket. Tog en snabb runda in på Gina tricot när jag ändå var i krokarna och lyckades hitta ett par jeans för 99:- som jag inte provade men köpte ändå. Tack och lov! De sitter som en smäck! Vågar nästan påstå att de sitter bättre än mina Levis? Snacka om tur! Behövde ett par mörk blå jeans faktiskt. Turen var på min sida. Tror jeansen hette Silvia eller något sånt om ni vill kolla in dom åt er själva.

//Well hello there. Two Days ago I Went into town to meet up with my Annika and one of her friends who is visiting (they are two who are visiting now) and to go to the pharmacy. Took a Quick look while I was in town in Gina Tricot since i was around and I managed to find a pair of jeans for 99kr (about 9€) which i didnt try on Before buying. Thank god they fit perfectly! Dare I say that they fit better than my Levis? Am I lucky or what? Really needed a pair of dark blue jeans. Lady luck was on my side. I Think the name of the jeans were 'Silvia' or something like that if you want to go check them out for yourself.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar