lördag 7 september 2013

Sick

Då har man tappat rösten nästan helt. Igår va det ganska illa men idag är det nästan lite värre. Ändå står jag här och jobbar som en spån. Står här och när folk kommer in låter det som en groda satt sig i halsen när jag klämmer ut ett patetiskt 'hej'. Lock för öronen har man med. Nej inte bra. Tog ett bad igår. Två timmars bubbel bad bara för att slappna av ordentligt. Eftersom jag kollat genom alla filmer på min dator nu så laddade jag ned True Blood och började kolla på det. Nu blir säkert Ellen glad över detta faktum. Men så ja det blir det mer av när jag kommer hem. Ett litet pity party i min smak! Har glass också men får nog köpa en till. Köpte nämligen sorbet igår nu får det bli ben&jerry's.

Ush igår när jag kom hem, på väg in genom porten med min glass med hörlurar i och ignorerar världen, så börjar dessa jävla grann ungar fråga mig om jag har sett sand rinna utanför mitt fönster..? Och en annan springer fram och börjar peta på mitt glass paket och snackar skit... SNÄLLA! Rör inte min glass! Ungar... Nej jag var helt enkelt inte på humör... Så hem med mig sen och njut av att va 21 och ensam!

//And just like that I've lost my voice. Yesterday was pretty bad and today it's almost worse.. Still I'm standing here working like an idiot. People come in and it sound like a frog in my throat when i pathetically attempt to get a 'Hi' out of my mouth. And I have that thing where it feels like you cant hear properly (you can get that when you fly). Nope, not good. I took a bath yesterday. A nice two hour bubble bath just to relax properly. Since I've watched Everything on my computer already I decided to download True Blood and watched it. I'm sure Ellen would be proud over the fact that I'm watching taht show now. So there will be more True Blood when I get home. A small pity party for my taste. I've also got icecream, but I Think I'll have to get Another tub. I bought sorbet yesterday and i'll just have to buy some ben&jerry's.

Urgh, Yesterday coming home, on my way through the apartment building door, with my icecream in my hand and earphones shutting the world out when these annoying Little shits neighbours kids come asking me if I've seen sand pouring outside my window? Then Another one comes runnings and pokes my tub of icecream talking about I dont give a shit... PLEASE! Do not touch my icecream! Kids... Nope I simply wasnt in the mood... So I'll go home later and enjoy the fact that I'm 21 and alone!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar