fredag 6 september 2013

Long time no see

oj då vad tiden går. Det har varit en hektisk tid på senaste. Mycket och ändå lite som har hänt. Tippan och James var ju här i en vecka. Jag fyllde år, och så blev jag sjuk. Så ja, har väl turistat ytterst lite, umgåtts med alla så mycket som möjligt och så på födelsedagen vart det middag och utgång. Middagen var på TGIF's som vart väldigt trevligt! Lyckat måste jag säga, sen blev det en mindre lyckad utgång. Men va ändå helt ok. Skulle ju ha en fest dagen efter där men ALLA var sjuka så blev ingenting. Eller jo men vi var bara fyra stycken så efter två timmar stack vi hem. På söndagen åkte tippan hem och Ellen åkte tillbaka till Uppsala, på måndagen åkte James hem. Så vart man ensam igen. Annika och jag blev båda sjuka nu så det är ju kul, tror jag råkat smitta Klara med. Inte bra detta! Skulle träffat Patti i förrgår men det gick inte. Så henne ska jag träffa idag. Min hals är hes som fan och lite ont i örat men annars mår jag hyffsat. Så slutar kl. 14 idag sen ikväll blir det vila med ett bad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar