onsdag 18 september 2013

Wednesday

Ojojoj säger jag bara. Idag är det onsdag och jag har haft en hyffsad dag. Började jobba kl 14 och innan dess så stack mor, far och jag iväg på ärenden. Bl.a. till 3 butiken för att skaffa mig ett nytt simkort till min nya mobil. Hehe.
Har på min mina nya converse, som föräldrarna köpt till mig för ungefär halva priset <3, på jobbet... dumt gjort. Jag borde ha gått in dom först men men, man lär så länge man lever! Syster bjuder förövrigt föräldrarna på middag ikväll... utan mig. Fisksoppa har hon mage att göra med! Lite avis är man allt. Men de tar med sig lite rester åt mig så att jag har något att äta när jag kommer hem.

Igår var ingen bra dag för mig. Jobbade både i Larsberg och Torsvik. Morgonen i Larsberg gick hyffsat bra, sen I Torsvik så blev det fan bara fel. Inte bra, tror jag var trött och stressad och då blir ju ingenting rätt. Men nu vet jag hur man ska göra med vissa saker och det är inte fel! Nu vill jag bara hem och mysa!

//Wowowow is all I have to say. Today it's wednesday and I've had a pretty decent day. Started working at 14.00 and Before that i ran some erands with my mom and dad. One of the things we did was get me a new simcard for my phone. hehe.
Today I'm wearing my new converse ,that my parents bought me for about half price <3, at work... Bad idea. I should have used them a bit more Before wearing them properly. Oh well learn as you live! This evening my sister's having my parents over for dinner... without me. Fishsoup is on the menu... how dare she! I'm just a tad jealous. But they're bringing me some leftovers so that I get a hot dinner when i get home.

Yesterday was not a good day for me. Worked both in Larsberg and at Torsvik. The morning in Larsberg was pretty pl, but then when I was working Torsvik Everything just Went to hell. Not good at all, I Think I was tired and stressed which never ends well. But now I've learnt how to do some things right that I didnt Before and thats not bad! Now I just want to go home and relax!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar