tisdag 10 februari 2015

Back on track

Nu har vi alltså satt igång på riktigt med träning och kost. Jag följer (i alla fall till 90%) mitt kost schema och alla dagar jag kan så tränar jag. Fortsätter jag så här kanske jag når mitt mål till sommaren i alla fall. Igår stängde jag på jobbet och kom hem 23:00. Sedan var det bums i säng för att komma upp idag kl. 9 och gå och träna! Det är så mycket lättare när man har sin tränings partner! Så det känns bra. Idag stänger jag också men är ledig imorgon! Så sov morgon sen gymmet när jag vaknar! Imorgon blir en dag med Tippan. Gym och lång promenad står på agendan! Sen kanske en liten fika.

Just nu längtar jag bara tills det blir lite varmare. Vill ha sol och skinnjacka! Men om vi har tur så kommer det bli så till slutet av april i alla fall. Bara två månader då ju. Inte så farligt. Sen kommer det bara bli bättre och bättre, varmare och varmare. Längtar verkligen! 

Men nu ska jag börja röra mig mot jobbet. 15-stängning. Ska bli kul! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar