torsdag 12 februari 2015

The Dreams Continue.

Så var det den fjärde natten i rad jag har drömt en mardröm. Förstår inte vad det är som händer! I natt kunde jag knappt somna fast jag vaknade tidigt. tror jag somnade kl 2 i natt. Kul. Så upp idag och jobba. Woop woop. Hoppas bara att det är några roliga där idag. Annars kommer det bli en väldigt lång dag.

Men dessa drömmar måste sluta! Först drunknar jag (ned dragen under vatten av stora valar), Sedan vaknar har tydligen 7 år gått förbi för vips så är jag 30 och har inget minne av någonting som har hänt. Sen natten efter... Då är det någon som vill mörda mig springer runt och kastar knivar! Inatt kommer jag inte 100% ihåg vad det var men jag kommer ihåg att det var konstigt och jag inte alls var road. Stressad? Förmodligen... Nä, en kort semester vore inte helt fel... Någon som är sugen?


3 kommentarer:

  1. Pick meee!! Jag vill åka på semester med dig! ♥

    SvaraRadera
  2. Jag vill! Till något lugnt ställe med massa god mat!

    SvaraRadera
  3. JAAAAAAAAAA!!!! SOL OCH VÄRME CISSSIIIIIIIII

    SvaraRadera