måndag 2 februari 2015

Adapting to a new lifestyle

Då har det alltså satts igång. Tillbaka till träningen på allvar denna gången. Jag har 5 månader innan det är sommar och det blir dags för shorts. Så nu är det kosten som gäller hårt. Minimera på bröd, andra kolhydrater och laktos produkter. Mycket sallad och kyckling. Skulle säga fisk med men jag gillar kyckling mycket mer.

Jag måste ändå säga att det känns bra att komma igång igen.Träning får en verkligen att må bättre. Och som jag sa till min syster som tyckte att träna är så tråkigt, är att det är lika tråkigt att sitta hemma och inte göra någonting. Bara att det ena gör en smalare/mer hälsosam. Så vi ska se om hon kanske börjar följa med eller inte.

OCH nu är min bästa tränings partner back in the game! Så nu ska vi peppa varandra. Det kommer att göra det här mycket lättare! Då kör vi! Lets get this bikinibod back!


1 kommentar: