tisdag 13 september 2011

Dagens humör: glad men slö  
Dagens mående: Trött
Dagens borde: Träna och städa
Dagens frisyr:  Uppsatt toffs
Dagens smink: Naket, inget smink idag inte!!

Dagens klädsel: Mjukiskläder Enorm tjock tröja
Dagens planer: Tv och skriva CV
Dagens materiella vill ha: höst kläder och snygga skor.
Dagens fundering: varför dom inte visar fler bra program på tv på dagen
Dagens beroende: Mjölk
Dagens tråkigaste: Sitter ju inne hela dagen och ont i nacken fortfarande
Dagens längtan: nacken blir bra igen
Dagens superlängtan: träna och få träningsverk  OCH PENGAR
Dagens tidning: Läste framsidan på aftonbladet.

Så ja sitter här och gör inte mycket men kan vara skönt. Ska skriva CV sen som sagt. Imorrn ska jag fanimig pallra mig iväg en sväng till SATS!!! Längtar efter att få träna ju. Orkar bara inte dra dit. Lite lat får man vara ibland. Har tagit fram min gamla White board/anslags tavla och planerat lite inför nästa månad och skrivit upp lite viktiga saker. Planering är ganska smart ibland måste jag säga. Om jag hade pengar skulle jag nog försökt gå ut imorrn *suck*. Nej men ska tagga till till en massa saker nu. Ska träna mycket har jag bestämt mig för. Den 28 ska jag till smink event! WOO!!! Älskar smink. Ja sen ska det fan i mig letas jobb! Vill fasktiskt börja jobba. Har man ju något att göra, och man tjänar pengar på det. Vi får väl se hur det går. :3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar