fredag 23 september 2011

fredag!

Morgonens planer blev inte av. Får gå till banken på måndag och träna imorrn. Spenderade morgonen med att plocka upp hund bajs. Super kul!!!!
Haha verkar bara vara jag som tycker att det är höst ute. Springer runt i uggs halsduk och skinn jacka medans när jag gick utanför dörren så såg jag en kille i tshirts. Galet! Valde dessutom fel strumpor till uggsen. Nu är halva strumpan under foten. Sjukt obekvämt.
Ja nu sitter jag på bussen och är lite försenad. På väg till slussen för att träffa tippan för att ta en buss för att träffa Annika. Bussen går mycket långsammare idag än vanligt.. konstigt. Men men, solen skiner ju! Alltid något. Glömde dock solglasögonen. Inte mycket går som det ska idag inte. Resten av dagen blir nog bättre.
Glömde ta med min gainomax! Den som smakar valomgång är sjukt god! Rice pudding smakar den! Mums. Kanske köper en sen. Vi får se.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar