söndag 25 september 2011

Sushi till middag!!!

Syster och jag ska äta sushi till middag i kväll. MUMS! Älskar sushi. Har inte gjort mycket idag. Varit lite uttråkad och en massa saker jag planerat att göra just idag, blev inte av. Saker jag skulle beställa var out of stock, priset höjt eller tog inte i mot mitt kort. Dumma sajter. Men men. Kanske går på något sätt.
Så vad gör man inte när man är uttråkad? :P


VEM
Vem är i rummet med dig? Lill Skit (ozzy minsting vovven) 
Vem fick du senaste sms av?
T-pain
Vem tänker du på nu? Syster, jag är sjukt hungrig
Vem pratade du senast i telefon med? Syster.
Vems hus var du senast i? Någon randoms, Huset var till salu.
Vem önskar du var med dig nu? Ingen faktisk, vill vara själv just nu :3
Vem är din favoritsläkting?HAHA, elakt! Men Farmor :)
VAR
Var är din mobiltelefon? Bredvid mig. 
Var handlar du mest? Nu för tiden, Bikbok. 
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Haha från bikbok
Var åkte du senast bil? Idag

VAD
Vad åt du senast? Ett museli mumsigt äpple
Vad drack du senast? Coca-cola. Igentligen sugen på mjölk dock :S
Vad är det för färg på dina byxor? Gult!!! Hehe mysiga shorts
Vad är den närmaste saken som är blå? Tröjan jag har på mig. Annars min plånbok och mys strump grejerna.
Vad har du på fötterna? Strump grejen.
Vad är din favorit färg? Blått, Lila, svart, grönt
Vilken film såg du senast? Zack & cody disney movie :P
Vad hör du just nu?Tv'n
HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Japp!
Hånglat på en bio? haha ja! Filmen var så dålig blev tvungen att göra någonting.
Hånglat i skogen? Japp.
Tyckt att din kusin är het? HAHAHA. När jag var typ 3 så ja XD
Sovit naken? Ännu en gång ja, men var liten. Gjorde typ allt naken ;P
Kört över hastighetengränsen? Nä. Inte än ;)
Målat om ditt rum? Flera gånger :D dock olika rum.
Dansat framför en spegel? Always :P nä men det har hänt.
Fått hicka? Ush ja. Eller just  nu? eller någonsin? :S
Dumpat någon? Japp. 
Stulit pengar från en kompis? Nope :D
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Um... om kompisars föräldrar räknas, eller taxi... ja
Varit i slagsmål? Havt... Har slagit folk :P
Smugit ur ditt hus? Nä, Im a good girl. -.-
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Surprisingly enough no :S
Hånglat med en främling? MMMMAYBE. Men ja.
Älskar eller saknar någon nu?HAHAH två ganska olika saker. Men saknar någon mmmjo. Kompis dock!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar