torsdag 22 september 2011

Paprika!!!!! Gillar det mer och mer. Men det är fan ändå bäst på macka eller i mat. Men Mums!!!! Tittar på Americas next top model önskar att man tog såna bilder. Får öva eller något. Men men.
Imorrn blir det packat med saker att göra. Dra till banken, träna, sticka till nacka för att träffa kompisar, gå på bio. Blir roligt. Får lön imorrn också. Woo!!! Äntligen pengar! Men ska ändå försöka spara så mycket som möjligt. Vill ju resa!!! Så om jag har råd så reser jag runt jul. Taggad. Ska beställa en väska också på lördag. En clutch. Lite uttråkad just nu men jaja kanske tar en promenad för träna orkar jag inte idag.
Lax till middag idag. Har blivit jag som lagar mat nu för tiden men det är ok. Jag tycker ju att det är roligt. Så lax med grönsaker i folie paket. Mums!!!!
Hahaha ny ska man göra en rap video för att vinna tåg biljetter till fiddy (50) cent konserten. Grymt!!!!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar