måndag 28 januari 2013

Gym shoes

Ett par nya träningsskor var ett måste för mig så fick jag se dessa skor i en tidning. Tur hade jag att de var på rea! Så jag gick och provade dom och de satt toppen! Dock är dessa inte till för löpning/jogging utan mer för inomhus träning (tränings klasser, vikt träning etc.) så jag behåller mina gamla gym skor specifikt för löpning/jogging.

Nike Air Total Core Trining Leather, Från/from Intersport ♥

I really needed a pair of new gym shoes and I saw these shoes in a magazine. Luckily for me they were on sale! So i went to the store to try them on and they fit great! Although these shoes are not meant for running/jogging but more for indoors exercises (workout classes, weight workouts etc.) so I'm going to keep my old gym shoes just for runing/jogging.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar