måndag 28 januari 2013

Monday

Idag känner jag mig fruktansvärt produktiv! Igår var mor, syster och jag och köpte inredning till syster bland annat en bokhylla. Den bokhyllan satte jag ihop i morse. Som sagt produktiv dag. Haha sjukt kul att jag får inreda systers lägenhet! Älskar det! Nu behöver hon bara en matta och en spegel sen är det mer eller mindre klart hos henne!

Men idag! Idag är ingen vanlig dag! Icke sa nicke, idag ska jag nämligen spendera dagen med Tippan! Då blir det fest (i mitt huvud haha). Men det är alltid kul att träffa henne ju! Dock ska jag först iväg och äta lunch med syster på kontoret! Så nu ska jag göra mig i ordning knoppeli knopp!!



Today I'm feeling very productive! Yesteday my mom, sister and I went and bought things for my sisters apartment including a new book shelf. I spent the morning putting it together. As i said, productive day. I'm extreamly happy that i get to decorate my sisters apartment! Love it! The only things she need now before she's done decorating is a new carpet and a mirror!

But today! Today isn't any normal day! No sir, today I'm going to meet up with Tippan! Then there will be a party (in my head haha). But it's always fun to spend time with her! Although first I'm going to go eat lunch with my sister at the office! So now I'n off to make myself ready. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar